Հաճախորդների իրավունքներըՀաճախորդների բողոք-պահանջների քննության գործընթացը կարգավորվում է ՀՀ Կենտրոնական բանկի խորհրդի կողմից հաստատված «Հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության գործընթացը կարգավորող ներքին իրավական ակտերին ներկայացվող նվազագույն պայմաններ և սկզբունքները կանոնակարգ 8/04»։
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՖինանսական համակարգի հաշտարարի մասին ՀՀ օրենքի համաձայն ֆիզիկական անձը, Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի համաձայն, միկրոձեռնարկատիրության սուբյեկտ համարվող անհատ ձեռնարկատերը, իրավաբանական անձը հնարավորություն ունի ներկայացնելու ֆինանսական կազմակերպության և իր միջև կնքվող գործարքից բխող պահանջները Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին: Հարգելի՛ Հաճախորդ,Ձեր պահանջով «Սմարթ Կրեդիտ» ՈՒՎԿ ՍՊ ընկերությունը կտրամադրի «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 20-րդ և 43-րդ հոդվածներով, «Վարկային կազմակերպությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14,1 հոդվածով սահմանված, ինչպես նաև «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով պարտադիր չհամարվող և/կամ բանկային ու առևտրային գաղտնիք չհանդիսացող տեղեկատվություն պարունակող փաստաթղթերի պատճենները: Նշված օրենքը կարող եք գտնել հետևյալ հղումով՝ www.arlis.am Տեղեկությունները Ձեզ կտրամադրվեն Ձեր գրավոր պահանջը ստանալուց հետո 5 (հինգ) բանկային օրվա ընթացքում: Յուրաքանչյուր տպագիր էջի առձեռն տրամադրման համար «Սմարթ Կրեդիտ» ՈՒՎԿ ՍՊ ընկերությունը կարող է պահանջել 25 ՀՀ դրամ, իսկ էլեկտրոնային առաքումը անվճար է: Ձեզ հուզող ցանկացած հարցերի, բողոք-պահանջի, ինչպես նաև առաջարկությունների դեպքում կարող եք դիմել հետևյալ հասցեով, հեռախոսահամարներով և էլ-փոստի հասցեով. «Սմարթ Կրեդիտ» ՈՒՎԿ ՍՊ ընկերության Գլխավոր գրասենյակ ՀՀ, 0012, ք. Երևան, Հրաչյա Քոչար 27, թիվ 55 ոչ բնակելի տարածք Հեռախոս` +374 60 522225 էլ-փոստ՝ [email protected]
Կազմակերպության բողոք-պահանջների ներքին քննության կանոնակարգին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով՝
Ինչ անել,եթե բողոք ունեք |
Էջը թարմացվել է 23.08.2024թ.